Betaling
Chlou modtager betaling ved brug af kreditkort. Du er selv ansvarlig for at de angivende kreditkortoplysninger er korrekte.
Betalingen vil blive reserveret på din konto ved bestillingen, men vil først
blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Såfremt en ordre afsendes i mere end en
forsendelse, vil det samlede beløb blive trukket ved første forsendelse.
Alle beløb er i Danske kroner (DKK) og er inklusive 25% moms.
Chlou bruger en godkendt
betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket
Layer) protokol. Det betyder, at dine informationer ikke kan læses af
uvedkommende. Chlou har dermed ikke adgang til dine betalingskortoplysninger.
Leveringsbetingelser & forsendelse
Forsendelsen af varer sker med PostNord, DAO eller GLS.
Varen forsendes hurtigst muligt efter bestillingen.
Leveringstid med PostNord, DAO eller GLS er 2-5 hverdage,
hvis varen er på lager.
Der tages forbehold for udsolgte vare eller fejl i lagerstatus. Såfremt en bestilt vare ikke er på lager og derfor ikke kan leveres vil varen blive slettet fra din ordre og beløbet på den pågældende vare vil ikke blive trukket på dit kort.
Levering af varer fra Chlou anses for fuldført, når forsendelsen
er afleveret på leveringsadressen eller ved nærmeste afhentnings sted.
Ansvaret for varen(e) købt af Chlou overgår til køber på leveringstidspunktet eller ved nærmeste afhentnings sted.
Ansvaret for transportskader på varen(e), fra
forsendelses- til leveringstidspunkt, ligger hos Chlou
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til
købeloven.
Reklamationsretten gælder for fejl i materiale
og/eller fabrikation.
For varer med begrænset holdbarhed, er reklamationsretten
begrænset af den holdbarhedsperiode som produktbeskrivelsen stiller i udsigt
eller som der kan forventes af den relevante produkttype.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader
opstået ved forkert håndtering eller anvendelse af produktet.
Eventuelle fejl eller mangler ved varen, skal påberåbes, til Chlou, hurtigst
muligt og i rimelig tid efter, at fejlen er konstateret. Det en klagers pligt, på
forlangende, at angive og på forlangende fremvise, hvordan fejlen eller manglen
ytrer sig. Hvis du opdager en fejl skal du hurtigst muligt rette henvendelse til Chlou
Du har pligt til at retunere varen (e) i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at retunere varen.
For at gøre fortrydelsretten gældende, skal du ved en utvedig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen. Reklamation og returnering rettes til:
Chlou
Kastanievej 15B
8930 Randers NØ
Mail: mailto: shop@chlou.dk
Telefon nr.: 86424100
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, skal køber opgive bankoplysninger eller MobilePay,
herefter overføres det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt hos Chlou Webshop HVIS varen er i intakt emballage
Perioden regnes fra den dag køber har modtaget forsendelsen.
RETURNERING
Når du returnerer varer til os kan du gøre det ved at købe et GLS returlabel, og sende pakken retur til os.
Husk at vedlægge kopi af webordren.
Returneringsomkostninger af køber.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter
købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Meddelsen
skal gives pr. mail på mailto:shop@chlou.dk
I meddelelsen skal du gøre os tydeligt
opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Varens stand, når du sender den retur:
Varen skal returneres i ubrudt original
indpakning, dvs. folie, forseglinger og eventuelle klistermærker intakte.
Hvis varen er prøvet og ikke returneres som beskrevet
ovenfor, betragter vi den som værende brugt, hvilket betyder, at du ved
fortrydelse af købet kun får intet eller en del af købsbeløbet retur, afhængig
af vores vurdering af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså
returnere varen ubrugt, ubrudt og ubeskadiget.
Klagemuligheder:
Har du en klage over et produkt, købt hos Chlou Webshop, kan der
sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for
Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk
Forbrugere med bopæl i et andet EU-land, kan
klage på EU Kommissionens online klageplatform; http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: shop@chlou.dk